måndag 4 februari 2008

Superenkelt såklart!

Enkelt och naturligt är bäst - igen. DN skriver om Supermaten som gör dig frisk och snygg. Och visst funkar det! Jag vet inte om det bara är jag, men jag kan se i spegeln vad jag har ätit under veckan. Om huden strålar har jag ätit massor av ekologiska frukter, bär och grönsaker - annars inte. Ingen dyr kräm i världen kan ha samma effekt.

Och det är just det som är "supermaten", inget avancerat och nyforskat, utan äpplen, apelsiner, blåbär (gratis hela sommaren), tomater och vegetbiliska oljor. Färskt, fräscht och naturligt i så många olika färger som möjligt. Och det är sånt som vi känner med hela kroppen att det är bra när vi äter det. Det smakar gott på ett helt annat sätt än det konstgjorda någonsin kan lyckas med.

Här är hela listan från artikeln.

Inga kommentarer: